خانما یه شیرخشک خوب ک وزندهی خوب بده چیه

۳ پاسخ

دکتر دخترم واسش بیومیل ال اف گفت بگیرم

نان عالیه

سوپرامیل وزندهیش خیلی خوبه اگ منم از همون اول اینو میدادم الان دخترم کلی وزن میگرفت🙁🫠

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی