۸ پاسخ

خواهر چی ارزون مونده 🥲

ترک یه چیز ارثیه این فقط پیشگیریه اگ احتمالش هست بگیری ولی کم

من روغن نارگیل میزنم خیلی خوبه

اگر جواب بده یه خط نیافته می ارزه😂ولی اگر جواب ندهههه🥲🥲

بعضیا آرزو شونه حامله شن بعد شکمشون ترک بیافته من که خودم هیچی استفاده نمیکنم تا بیافته چون 10 سال حسرتشو کشیدم🥹

اگه مامان یا خواهرت یا عمه ها و خاله هات ترک شکم داشته باشن حتما حتما مطمئن باش میزنی چون ارث و ژنتیکه، فقط میتونی با این روغن و کرما شدتش و کم کنی، من دکتر برا استرچ مارک نوشت با روغن زیتون

عزیزم من تا الان نزدیک سه تومن فقط پول شیاف دادم🫣

از روغن بادام استفاده کن عالیه هزینه ش هم زیاد نیس

سوال های مرتبط

مامان داناک🩷 مامان داناک🩷 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لئا مامان لئا هفته چهاردهم بارداری