من بتام 100 هس خانما بچه دارم

تصویر
۱۳ پاسخ

من بتام 90بود بارداربودم

بین ۲۵-۱۰ مشکوکه عزیزم بذار چند روز دیگه دوباره آزمایش بده

میرم سونو

منفی هس

مشکوکه

خودش زده ۱۸ پایین برو دکتر واست سونو مینویسه

خانما دو تا بی بی چک خریدم دو تاش مثبت شد

نه بام بچه دارم خانما نمیدونم این چرا اینجوری

منفی عزیزم 😪

نتیجه زده ۱۸ و پایینه میگه رنج نرمال بین ۳۰-۱۰۰هست

بتات 18نه100

۱۸ نوشته که

منفی هس فک کنم

سوال های مرتبط

مامان مامان پسته مامان مامان پسته هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه من مامان جوجه من هفته هشتم بارداری