ببخشید خانوما یبوست تو هفته من طبیعیه؟

۶ پاسخ

نمیدونم
اما سعی کن ۸ لیوان آب رو هر روز بخوری اگه بیشتر هم بشه بهتر
مایعات و سبزیجات بیشتری بخور
روغن زیتون و انجیر مفیده

اره عزیزم

بله انجير خشك خيس خورده بخور و كيوى

اره..سبزیجات بخور کاهو ....

اره مایعات زیاد مصرف کن

بله

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💗 نازلی 💗 مامان 💗 نازلی 💗 ۲ ماهگی