پدی لاکت برایبوسته یااسهال

۶ پاسخ

پدی لاکت روده رو تنظیم می‌کنه هم واسه اسهال شدید هم یبوست

فکر کنم پروبیوتیکه
باکتری های روده رو تنظیم می‌کنه
اگر اسهال باشه یا یبوست داشته باشه خوب میشه هر دو

پدی لاکت کلا انتی باکتریه از اسهال عفونی جلوگیری میکنه کاری ب اسهالو یبوست نداره عزیزم

واسه هردو خوبه
چون تنظيم ميكنه

اسهال

اسهال پسر من باهاش يبوست ميگيره

سوال های مرتبط

مامان رایان  🍭 مامان رایان 🍭 ۵ ماهگی
مامان نویان💙 مامان نویان💙 ۸ ماهگی
مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۹ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان پسرامم مامان پسرامم ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی
مامان delvin🩷 مامان delvin🩷 ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی