توت فرنگی تو این سن مجازه؟ تا حالا ندادم بهش

۵ پاسخ

من از ٨ ماهگي دادم با تست حساسيت. اين كه ميگفتن ندين منسوخ شده ديگه

اره بده ولی تست کن ک نسوزه یا دون نزنه بدنش

من میدم ولی بیشتر از ۳-۴ تا نده
چند شب پیش پسرمن هی خواست دادمش ۶-۷ تا خورد نصفه شب دلدرد داشت هی بیدار میشد گریه میکرد

من دادم عزیزم

آره دیگه کلا توت ها با تست باید بدی من دادم از ۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان 🌸دلوین 🌸 مامان 🌸دلوین 🌸 ۱ سالگی
مامان ماهان🐣🩵 مامان ماهان🐣🩵 ۱ سالگی
مامان ماه شب 14 مامان ماه شب 14 ۲ سالگی
مامان مهراد و آراد مامان مهراد و آراد ۱ سالگی