درد واژن دلیلش چیه قلب بچم هم تشکیل شده

۴ پاسخ

منم چن روزه این درد رو دارم نمیدونم برا چیه

چون من هماتوم هم دارم و لکه بینی قهوه‌ای دارم که آمپولو شیاف پروژسترون استفاده می کنم

رحم داره جا باز میکنه

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته دوازدهم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان ستاره مامان مامان ستاره ۳ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ویکم بارداری