خربزه در شیردهی

۲ پاسخ

چرا خوب من همه چیز می خورم اما روی غذا های نفخ دار مثل ماکارونی و عدس پلو چهار زیره میریزم

روانی شدیم بااین خوردن و نخوردن شیردهی😭😭من خیلی دارم اذیت میشم هیچی نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان نـــ✨ورا مامان نـــ✨ورا ۹ ماهگی
مامان ماهلین گلی مامان ماهلین گلی ۱۰ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۲ ماهگی
مامان آقاأیمَن مامان آقاأیمَن ۳ ماهگی
مامان متین... مامان متین... ۱۱ ماهگی
مامان زهراو حسین مامان زهراو حسین ۱۵ ماهگی