عدس پلو دختری

تصویر
۶ پاسخ

دندون داره که بافت دار میدی؟

میخوره برنج سالمه

من نرمترمیگیرم بعدچون هردوش سرده شوید میریزم توش شمام بریز سردیش نشه

نوش جونش می‌تونه پلو بخوره ؟!!زود نیس ؟

نوشجونش
راحت میخوره غذا بااین بافتو؟

نوش جان دخملی

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک ۱۱ ماهگی
مامان سلنا خانومی😍 مامان سلنا خانومی😍 ۹ ماهگی
مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان هایلین
سحر مامان هایلین سحر ۱ سالگی
مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی