سس کچاپ بخورم؟ باردارم ۱۲ هفته

تصویر
۶ پاسخ

انقد حساس نباش بابا بخور

چقد حساسی بخور بابا

بخور نوش جونتت

من که خوردم

والا من هفته های اولم بود از اینا با پیتزا انقدر‌میخوردم

من ک سالادمو با سس میخورم البته همیشه نه گاهی ساندویچ هم با سس میخورم البته اونم دو بار خوردم پزشک من میگه زیادروی نباشه ایراد نداره

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ویانا مامان ویانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قند ونبات🧿💙 مامان قند ونبات🧿💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی گلـی🫒 مامان نینی گلـی🫒 هفته چهاردهم بارداری
مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری