۷ پاسخ

مدام نیس بعضی وقتایه

شما سونو ان تی رفتی

اگه مدام نیس طبیعیه شیاف بزار

نه دکترم چیزی نگفت

امکان داره از نفخ باشه اگ‌دکترت بت گفته شیاف پروژسترون مصرف کن ک جاش صفت شه من خیلی وقته دارم شیاف استفاده میکنم بخاطر کمر درد

نه هنوز، واسه چی

سونو انتی رفتی؟

سوال های مرتبط

مامان مامان جانسو مامان مامان جانسو روزهای ابتدایی تولد
مامان قند ونبات🧿💙 مامان قند ونبات🧿💙 هفته سی‌ونهم بارداری