سلام خانوما سونو قلب جنین م چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

نگران نباش عزیزم همه چی عاليه استراحت کن فقط ی کم

خداروشکر. بسلامتی عزیزم
من طبق سونو ۵ هفته و ۶روزم هنوز قلب تشکیل نشده

سلام عزیزم مبارکه ان شاءالله،به دل خوش بغلش بگیری ان شاءالله❤سونو شکمی رفتی یا واژینال؟

کیستت ساده ست خودش جذب میشه
چیز سنگین بلند نکن اصلا

هم هماتوم

هم کیست داری

سوال های مرتبط

مامان بسکوییت🤍 مامان بسکوییت🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدامین مامان محمدامین روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بلوبغی مامان بلوبغی هفته دهم بارداری
مامان نوتلا 🧸🤎 مامان نوتلا 🧸🤎 هفته نوزدهم بارداری