سلام مامانا میخوام برم سونو قلب واسم دعا کنین🥹

۹ پاسخ

برو به سلامت خوشگلم انشالله که با خبر خوش میای😍

ان شاءالله که همه چی خوبه

انشالله

منم فردا میخام برم برای سونو قلب برای منم دعا کنید 🥲😊

انشالله هر کی انتظار همچین لحظه های رو میشه خدا نصیبش کنه و انشالله ک صدای قلب ناز کوچولو تو بشنوی عزیزم

انشالله که تشکیل شده اصلا استرس نداشته باش

الهی که بچه ات صحیح و سالم و صدای قلب نازشو بشنوی

حتما عالیه سوره یاسین بخون برو

انشالله با خبرای خوب میای

سوال های مرتبط

مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی
مامان جوجوممد مامان جوجوممد هفته نهم بارداری
مامان آرتا🍃🥹 مامان آرتا🍃🥹 هفته پانزدهم بارداری