دوستان ۱۷هفته و ۶ روز خوبه برای آنومالی رفتن؟

۵ پاسخ

نه عزیزم تا 18هفتت کامل میشه صبر کن تا همه اندامش تشکیل بشه.. منم فردا 18هفته و3روزم میشه میرم

آره اوکیه بستگی به سونوتون هم داره مثلا به من می گفت ۱۷ هفته ۳ روز تا ۱۸ هفته بیا

فکر کنم یکم زوده ۱۸ هفته و ۶ روز برک

من فکرکردم 18هفته هستم انومالی گفت 17هفته شش روز برو عیبی نداره

میخوام تا ۱۸ صبر کنم قشنگ خودشو نشون بده🤣

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته چهلم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری