فردا میشم۱۷هفته برم انومالی؟

۱۰ پاسخ

سلام رفتی آنومالی جنسیت مشخص شد

دکترت چه زمانی رو گف به من گفت ۱۸هفته برم

۱۷ هفته یکم زوده
تو ۱۸ هفته برو

زمان دقیقش 18هفته 3روزه

اگه ۱۷ پر میشه میری تو ۱۸ هفته برو جای خوب برو

نه زوده بزار ۱۸ پر بشه. بعد. عجله نکن من ۱۷ و۶ روز رفتم. بازم بچه همکاری نمی‌کرد بستنی وآب میوه خوردم. کاملا نچرخید. دوباره ترشک خوردم. چرخید

۱۸ هفته معمولن میرن

زمان اولش چند هفتگیه؟

عزیزم بهترین زمان انومالی ۱۸ هفته و یک روزه

زمان خوبیه

سوال های مرتبط

مامان جانان خانوم مامان جانان خانوم ۵ ماهگی
مامان Arkan💙shahan مامان Arkan💙shahan هفته سی‌وششم بارداری
مامان هلن و هلما مامان هلن و هلما ۱ سالگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی