فردا میشه برم انومالی؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

بهترین تایمه

اره عزیز

اره گلم

آره میشه ... من خودم 18 هفته و 5 روز رفتم البته

من فردا نوبت دارم میشم ۱۸هفته و ۳روز ...
اره تو هم میتونی بری دیگ

من هم هفته ای شما هستم دوشنبه میرم

آره برو

من هم هفته ی شمام
ولی یکشنبه ای همین هفته رفتم آنومالی

انومالی منم برا این موقع نوشتن
بعد ببخشید ی سوال شما اشتراک ندارین چطوری میتونین حرف بزنید؟آخه من اشتراک نداشتم برام باز نمیشد

خودشون بهت تاریخ نمیدن؟؟؟
مثلا من سونوگرافی بهم گفت برا ان تی۶٫۱۲ اونجا باشم

بله
از۱۸تا۲۰ وقت داری

سوال های مرتبط

مامان هلن و هلما مامان هلن و هلما ۱ سالگی
مامان اَرکان🩵✨ مامان اَرکان🩵✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعباس 💙🐣 مامان امیرعباس 💙🐣 ۳ ماهگی
مامان خداداد🧿✨ مامان خداداد🧿✨ هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری