دخترا من فردا ۱۸هفتم میشه برم آنومالی اوکیه؟

۸ پاسخ

منم فردا میشم 18هفته و 1روز گفتم یا فردا میرم یا شنبه

من دیروز رفتم همون غربالگری دوم میشه دیگه ولی چون گفتن سنت بالاست ۳۷ سالمه برا اینکه دقیق سالم بودن بچه رو نشون بده یه ازمایش ازم گرفتن ۱۳ میلیون شد پولش 😔😔

اره برو منم دیروز رفتم

اره برو نزاری دیرتر شه

برو‌ عزیزم ان شاالله خیر باشه❤️

اره برو

آره من ۱۷ هفته و ۵ روزم بود رفتم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 👼👸🏻👸🤴 مامان 👼👸🏻👸🤴 روزهای ابتدایی تولد