فردا باید برم انومالی ب امید خدا،جنسیت هم معلوم میشه؟

۹ پاسخ

من ۱۸هفته رفتم انومالی اره میگن دیگه

اره برو

اره مشخص میشه

آره میگن. بسلامتی

بله ایشالله همونی بشه ک دلت میخواد ولی 18 به بعد می‌رفتی بهتر بود

گلم ۱۶هفتع برا انومالی زوده گلم

اره خیلی ذوق داره

چطور تاحالا بهتون نگفتن؟ برای من سه هفته پیش گفتن

زود نمیری آنومالی؟

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فوتبالیست مامان فوتبالیست هفته هجدهم بارداری
مامان دلانا (❤️ مادر) مامان دلانا (❤️ مادر) ۶ ماهگی
مامان پناه 💓🍓 مامان پناه 💓🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری