سلام خانم ها فردا برم انومالی خوبه

۸ پاسخ

دکترت مگه تعیین نمیکنه کی بری؟

۱۸ هفته تمام بهترین زمانشه

بهتره ۱۸ هفته و ۳ روز فری

من بهداشت زده ۲۵ /۹ولی آنتی زده ۲۰/ ۹

۲۰ /۹

یک هفته دیگه میرم

من فردا ۱۷ هفته میشم

چندهفته ای

سوال های مرتبط

مامان عزیز مامان مامان عزیز مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جانم پسرم مامان جانم پسرم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💕ستین‌‌‌💕 مامان 💕ستین‌‌‌💕 ۱ ماهگی