سلام خانم ها میگم من فردا 17خفته یک روزمه میشه برم انومالی

۳ پاسخ

۱۷هفته و ۵روز من رفتم به نظرم ۱۸رو پر کن برو

من خواستم ۱۷هفته و چن روز برم نوبت نداد گف بهترین کار اینه۱۸ به بعد بیای منم فردا میرم

۱۸ هفته و یکی دو روز برو عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجم 🐥💙 مامان جوجم 🐥💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وچهارم بارداری