میگم الا15ی روزمه برم دکتر انومالی مینویسه

۵ پاسخ

به سلامتی ان شاالله
رفتی حتما بیا بهمون بگو

واسه آنومالی خیلی زوده باید ۱۸ هفته بری

میسییی

آنومالی ۱۸ هفته و چند روز باید بری ..من ۱۵ هفته رفتم گفت آنومالی حساب نمیشه

15روز یا هفته؟
اره برو که دیر نشه

سوال های مرتبط

مامان عزیز مامان مامان عزیز مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیان مامان لیان روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💙 ماهور 💙 مامان 💙 ماهور 💙 ۴ ماهگی
مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری