دخترا من امروز برم دکتر مراقبت دارم مینویسه انومالی

۴ پاسخ

آره عزیزم مینویسه و ان شاا... ک خیر باشه و خیالت تخت تخت 🥰

سلام منم امروز میرم که برام بنویسه

آره عزیزم، آزاد هم میتونی بری

اره.۱۸هفته انومالیه

سوال های مرتبط

مامان 👼👸🏻👸🤴 مامان 👼👸🏻👸🤴 روزهای ابتدایی تولد