سلام من ۱۸هفته و ۵ روزمه برم آنومالی میشه؟

۱۱ پاسخ

اره زمان خوبیه

من ۱۷هفته رفتم همه چی خوب بود خداروشکر

بله خوبه

منم هنوز نرفتم حتما باید برم ؟ مشکلی نیس نرم

من ۱۸هفته رفتم

من 18 هفته و دو روز رفتم شد

اره عزیزم

اره برو

تا ۱۸هفته و شیش روز وقت هست

اره من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم

اره میشه

سوال های مرتبط

مامان رادین💙رونیکا💗 مامان رادین💙رونیکا💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان علي وکوچولو.💙 مامان علي وکوچولو.💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عروسک خانم🥹😋🤍 مامان عروسک خانم🥹😋🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری