خانما عرق کاسنی از کی بخورم؟
میگن انقباض میاره

۲ پاسخ

ن نمیارع من ک الان دو هفتس همش میخورم البته کم زیادع روی نمیکنم ولی هیچی خبری نی ازم

بخور دیگه الان که خوبی

من گفتم ۳۵ هفته روزی یه فنجون کوچیک بخورم

هر چند میگن تاثیری نداره
ولی خب بازم یه درصد اگه تاثیر داشته باشه غنیمته حداقل میگم تلاشمو کردم برا زردی نگرفتنش

سوال های مرتبط

مامان تربچه
🐣🫀 مامان تربچه 🐣🫀 ۱۳ ماهگی
مامان دخترم🧸🩷‌ مامان دخترم🧸🩷‌ روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان ۲ ماهگی
مامان متین
ماهان مامان متین ماهان ۹ ماهگی
مامان آیــلـیــن🦋 مامان آیــلـیــن🦋 ۱۰ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۸ ماهگی
مامان رز کوچولو مامان رز کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته بیستم بارداری
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی