۷ پاسخ

دو هفته آخر باید بخوری .روزی دو تا استکان

والا من خوردم فشارم و برد بالا بستری شدم به بدنم نمیسازه

نه والا منم کاسنی میخورم دریغ از ی انقباض

آره درسته اگر طبیعی هستی از هفته 37بخور

بعدم من مخصوصا چون گرمم بود همش گر میگرفتم مامانم گفت زودتر بخور شاید یکم بهتر شدی

من میخورم نزدیک دو هفته اس انقباض نداشتم تا حالا

من تو بارداریم زیاد میخوردم🤔🤔🤔

سوال های مرتبط