دو هفته آخر باید بخوری .روزی دو تا استکان
والا من خوردم فشارم و برد بالا بستری شدم به بدنم نمیسازه
نه والا منم کاسنی میخورم دریغ از ی انقباض
آره درسته اگر طبیعی هستی از هفته 37بخور
بعدم من مخصوصا چون گرمم بود همش گر میگرفتم مامانم گفت زودتر بخور شاید یکم بهتر شدی
من میخورم نزدیک دو هفته اس انقباض نداشتم تا حالا
من تو بارداریم زیاد میخوردم🤔🤔🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.