شربت فامتیدین کسی به بچش میده؟؟

۴ پاسخ

من میدادم

منم ۸ماه بهش می دم

اره من میدم

بله من میدم رفلاکسیه وقتایی که اذیته دکتر کفت ۱ونیم سی سی بدم

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۷ ماهگی