این قسمت شیشه شیر مال کجاشه 😐چکارش کنم؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

برا اینه ک شیر نریزه و سرد هم نشه

این برای وقتیه ک میخوای شیرو توشیشه نگه داری درشو ببندی ک کیپ میشه روش

فک کنم موقع گرفتن شیر خشک باید بزاری روی در شیشه واسه تکون دادن البته فک کنم

مال وقتیه ک میخوای جایی بری اینو میزاری مثلا شیر نریزه تو کیفت اما استفاده نمیشه من ک میندازم

هیچی بنداز دور

سوال های مرتبط

مامان نلين🧚🏻‍♀️ مامان نلين🧚🏻‍♀️ ۱۰ ماهگی