بازم ۱ روز تاخیر بدون علایم

۴ پاسخ

من قبلا یکیش سقط شده ولی یادم نیست علایم داشتم یا نداشتم

علایم که زوده ...من الان هیچ علائمی ندارم هیچی

علائم ندارم هیچی منم پریودام منظم بود همیشه اولین ماهه که اقدام کردم ۳ روز تاخیرم ولی بی بی منفیه چه بلاتکلیفیه بدیه

منم ۳ روز به موعد بدون علائم😔

سوال های مرتبط

مامان نی نی دومی🩷 مامان نی نی دومی🩷 هفته هشتم بارداری
مامان 👶🏻😍 مامان 👶🏻😍 هفته پانزدهم بارداری
🐣🐣🐣 🐣🐣🐣 قصد بارداری