مامانا از کی دیگه نباید رو شکم و صاف بخوابیم

۹ پاسخ

سلام عزیزم سه ماه بعد دیگه باید روی پهلو خوابید

دکتر ب من گفت اواخر س ماه دوم دیگه رو شکم نخواب منم ماه باد س ماه دومم تموم میشه شکمم ندارم ولی شکمت بزرگ بود رعایت کن

رو شکم میشه هفته من خوابید

دیگه از بیست هفته به بعد نباید خوابید تا قبلش باید تمرین کرد
من از تو اقدام تمرین میکردم

از ۳ ماهه دوم . به پهلو چپ هم بخوابی شبا جریان خون بهتر میشه

وقتش که بشه اصلا نمیتونی بخوابی خیلی سخت میشه

رو شکم که از همین حالا نخواب. ولی طاق باز از هفته بیستم به بعد

همین الانم خوب نیس خیلی گلم

اینطور که من تو اینستا دیدم از آغاز ۴ ماهگی
یعنی همین دوره ای که الان هستین

سوال های مرتبط

مامان نونو مامان نونو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گیلاس🍒🩷 مامان گیلاس🍒🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری