دستور اوتمیل رو میگید

۲ پاسخ

جو دوسر پرک با کنی اب بزار بپزه بعد توش یه خرما بنداز و مغزیجاتی که بهش میدی رنده کن یه میوه که میخوره سیب یا مز یا گلابی پوره کن بریز توش نوش جانش

عزیزم توی تاپیکای من هست

سوال های مرتبط

مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۸ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۹ ماهگی
مامان محمد متین مامان محمد متین ۱۲ ماهگی