خانوما برای تپش قلب چی بخورم ؟

۷ پاسخ

برو دکتر گلم شاید عادی نباشه دکترت در جریان باشه خیلی بهتره

منم دو روز پیش تپش قلب داشتم حالم اوکی نبود انگاری یه اتفاقی میخواس بیفتع یه حالی بودم نگم🤦🏻‍♀️
گلاب و آب رو قاطی کردم خوردم

گلاب بو کن

تنفس گیری صحیح رو باید انجام بدی. خیلی بهتر‌ خواهی شد.چون من خودمم تپش های اضطرابی دارم و قبلش متخصص قلب رفتم ک برام داروی بی خطر بنویسه. اما خداروشکر تا الان با انرژی مثبت و تنفس گیری درست به دارو احتیاجی پیدا نکردم. یه دم عمیق میگیری، و بازدم رو طی دو مرحله انجام میدی. تا ۵ بار اینو‌ تکرار کن. چشماتم ببند و ب چیزای خوب فکر کن. ریشه ی خیلی از تپش ها استرسهای پنهان هستش

عزیزم طبیعی هستش تو بارداری منم دارم هیچ چیزی سر خود مصرف نکن

هیچی نفس عمیق بکش

گلاب بخور مقداری با آب قاطی کن

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا ❤ مامان معجزه خدا ❤ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هانا✨️🎀 مامان هانا✨️🎀 ۵ ماهگی
مامان ….؟ مامان ….؟ هفته یازدهم بارداری