دوستان انتی وازمایش خوب باشه بچه دیگه مشکلی نداره ؟؟

۲ پاسخ

بعدش آنومالی راجب اندام و جثه جنین هست.
به دلت بد نیار. مشکلی نداره اونم. ما از طرف همسرم یکم مشکل داشتن. برا اون استرس داشتم که خداروشکر چیزی نبود

آنقدر نگران نباش عزیزم این همه بچه سالم و باهوش اطرافمون هست حتما نی نی ما هم یکی از این سالم و باهوشاست 🥰

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته چهاردهم بارداری
مامان پرنسس کوچولوم👸 مامان پرنسس کوچولوم👸 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا🤎🦫 مامان هدیه خدا🤎🦫 ۲ ماهگی