خانما به نظرتون اکوی قلب و برای چی میدن

۱۰ پاسخ

بعد انومالی میفرست اکو قلب

عزیزم چون شما هم مثل من عدد nt جنین بالا بوده برا اطمینان از سلامت قلب جنین می‌نويسن.دکتر منم گفته باید ۱۸ هفته برم

خداروشکر بچه هاسالم بودن 🙏⚘
منم یکم ضربان قلبش بالا بود گفت برو اخرای بارداری بودم نرفتم خودم فقط اکو شدم
ایشالا هیچی نیس برا اطمینان خاطره اما تونسی برو

سلام اینجا کسی ازمایش امینوسنتز انجام داده ؟؟چقدر طول کشید تا جوابش بیاد؟؟

بررسی سلامت شریان های قلب و کلا ساختار قلب بچه اگه امکانش رو داری که بهتره

داخل ازمایش انتی نوشته

منکه دکتر گفت ۱ماه دیگه بیای اکو ازمنشی پرسیدم گفت همون سونو معمولیه قلبم نگاه میکنه دکتر.

الان تازگی ها برای خیلی ها تجویز میکنن به نظرم که خوبه آدم از بابت قلب جنین خیالش راحت میشه

برا منم نوشته باید برم

بررسی سلامت قلب جنین ، بطن هاش و….

سوال های مرتبط

مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دونه مامان دونه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد