اکوی قلب جنین چجوریه.....شنیدم خیلی شکم و فشار میدن؟

۱۵ پاسخ

نه همون سونوعه سادست

ن بابا من رفتم مثل سونو معمولیه

نه اصلا فشاری نیست خیلی معمولی و راحت

من امروز رفتم مثل سونو عادی

نگران نباش خیلی خوبه واسه سلامت قلب جنین حتما برو صدرصد برو

نه اصلا من رفتم مثل سنوگرافی هست

سلام من رفتم مثل سونو گرافی عادیه

هیچ چیز خاصی نیس یه سونو معمولیه

ن عزیزم بزن گوگل واست میاره توضیحش

ن فشار نمیدن دقیقا مثل سونوی معمولیه

نه عزیزم مثل سونوگرافیه

نه بابا من دیروز رفتم شبیه سونوگرافیه

مثل سونوگرافی هست

من تو دو جا اکو انجام دادم یکیش بقدری به شکمم فشار میورد میگفتم الان شکمم میترکه یکیش خیلی ملایم انجام داد مثل سونوگرافی هرجایی برای اکو نرو

ن فشار کجا بود
مث سونو هس
من دیروز رفتم

سوال های مرتبط

مامان 🎀فسقل💗 مامان 🎀فسقل💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ویهان💙🩵 👶🏻 مامان ویهان💙🩵 👶🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری