۹ پاسخ

اره نمیدونم چرا😕☹️

آمپول رگام چیه؟؟و کاراییش چیه؟؟

چرا من الان استرس این رگام لنتی رو گرفتم😐😐😐😐زایمانو چیکار کنم دیگ

تو دست میزنن یا پا؟

آره من وقتی زدم حرکاتش کم شد

درد داره خیلی؟

وای منم باید بزنم ۲۸ هفته میترسم

اره من دیروز زدم

اره ی خورده

سوال های مرتبط

مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیررضا و دخملی مامان امیررضا و دخملی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی