سلام خانوما خوبین؟میگم شماآمپول رگام چندهفته زدین؟

۷ پاسخ

اگه سوزن روگام نزنی چی میشه

برای چی باید زد همه باید بزنن؟
دکتر من چیزی نگفت

دیروز زدم ۲۸هفته و۵روز

براچی هست ؟
همه باید بزنن؟

۲۸هفته اینا باید زد عزیزم

مامان جوجه چقد گرفتی امپولو منم باید بگیرم

دکتر به من گفت ماه هفت.منتظرم برم ویزیت که بزنم دیگه

سوال های مرتبط

مامان امیررضا و دخملی مامان امیررضا و دخملی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیماه🍓 مامان آیماه🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسملی💙 مامان پسملی💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ضحاگلی💫😍❤ مامان ضحاگلی💫😍❤ ۵ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۰ ماهگی
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی