عدس با جی میتونم به کیاش بدم راحت بگید

۵ پاسخ

عدسی
با کره بپزید مقوی تر میشه

اره میشه بهش بدی

عدسی درس کن واسش

من عدسیو سیب زمینی متوسط پوس میکنم درستت میندازم توش یمم زردچوبه و کره میندازم میپره میکس میکنم

من امروز درست کردم خیلی دوست داشت،سیب زمینی و هویج و عدس با آب قلم و یکم پیازچه و جعفری پختم میکس کردم

سوال های مرتبط

مامان شادمهرِعزیزم مامان شادمهرِعزیزم ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی
مامان سید امیرعلی مامان سید امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفسای من ❤️❤️ مامان نفسای من ❤️❤️ ۱۷ ماهگی