الان‌پودر آویشن ریخت رو پیتزا ضرر نداره
معدم درد گرفت

۴ پاسخ

نه ضرر نداره اون فق فست و فود خودش سنگینه اگ میتونی بعدش راه برو

نه دیگه هفته ات بالاس فقط فست فود زیاد نخور

نہ عزیز ضرر چی.. بخور

کلا فسفودی برا معده سنگینه وتوبارداریم نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان کوهیار 💙 مامان کوهیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 ۱ ماهگی