این سرلاک گندم و موز خیلی خوشمزه اس نویان عاشقشه🥹

تصویر
۷ پاسخ

من دخترم دوست نداشت درست میکردم خودم میخوردم
پول رفته بود حیف بود

منم همین میدم عزیرم

از ابتدای ماه شیش کمکی رو میشه شروع کرد ؟
من فکر میکردم باید پایان شیش ماهگی شرپع بشه

چنده قیمت؟

این که زوده برا بچه شما؟

عزیزدلم در روز چقدر بهش میدید؟؟
و از کی شروع کردید ب دادنش

منم همین خریذم خیلی خوشمزه بود ولی بچم بعدش اسهال شد دیگع نمیدونم دلیلش این بوده یا چیز دیگه

سوال های مرتبط

مامان صورتی قشنگم مامان صورتی قشنگم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان دل دل کوچولو مامان دل دل کوچولو ۱ سالگی