۴ پاسخ

به خدا تو گهپاره یه چیزایی میبنم که نمیدونم واقعا راست یا اللکی ماشاالله همه مادر ها عاقل و اگاه هستن ولی چرا بعضی کار ها میکنین اخه بچه شش ماه بستنی من تا دو سالگی هم ندادم بچم الان که میدم واقعا قابل کنترل نیست تازه معلوم نیست چه لبنیاتی

عزیزم بستنی زیریکسال ممنوعه

منم یه نصف قاشق برای طعمش دادم بهشون

من دو روز میش در حد سر قاشق بهش دادم خیلییی دوست

سوال های مرتبط