۱۱ پاسخ

این دوستمون راست میگه عزیزم منم گشادی ندارم ولی اولین رابطه ترس داره و درد

آره تمام کسایی که ازشون پرسیدم تغییر کردم باور نکن میگن تغییر نمیکنه خواستی بیا خصوصی ی عکس برات بفرستم

برا منک بعد زایمان بهترم شد چون دکترم خیلی خوب بخیه زد حتی اصصصصلا جاش نموند عااالی بود...رفتم مطب ک بخیه هارو ببینه گفت انگار اصن زایمان نکردی...خودمم حتی حس کردم ک هیچ ردی ازش نمونده.فقط اینک من ی شیشه برمیداشتم چند قطره بتادین با آب رقیق میکردم بعد دستشویی خودمو باهاش میشستم و روزی سه بارم هر بار ده دقیقه تو لگن آب ولرم و بتادین مینشستم...خییییلی زود خوب شد و اصلا هم عفونت نگرفتم.

نه فرقی نکردبعدزایمان یکم متورم ولی خب خوب میشه دوباره

من زایمان طبیعی داشتم هیچ فرقی نکرده واژنم اما دردی که زایمان طبعییی دارع وحشتناکه کاش دغدغه ام فقط گشادی بود

من موقع رابطه تو بعضی پوزیشنا باد ازم خارج میشد
لبیا های بزرگمم آویزون شده کمی
رفتم کولوپرافی عمل کردم

گشادیو ک دکتر بگی برات ترمبم میکنه ی هزینه جدا میگیرا

ببین دیگه اندام ناناز دخترونه نمیمونه تغییراتی داره ولی راه حلم داره بعد زایمانت برو خوشگلاسیون ب خودت برس منم میخام برم😁😁

تو کلاس زایمان میگفتن بعد از زایمان ترمیم انجام میدن
اگر هم کسی بخواد براش یسری عمل های مثلا لابیا پلاستیو این چیزا هم انجام میدن

نه واژن گشاد نمیشه نگران نباش مث روز اولش نمیشه ولی مث روز زایمانم نمیمونه جمع میشه خاصیت ارتجاعی بدن زن همینه

خیلی تعدادکمی من شنیدم اینجوری میشن اونم جدیدا ی روش لیزری زیبایی درومده تو مطب سرپایی بدون بیهوشی بی حسی یسری دکترا انجام میدن هم گشادی هم زشتی واژن رو درمان میکنه، درد هم نداره، هزینه آنچنانی هم نداره

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
نقش رابطه جنسی در تحریک زایمان طبیعی

📌 نزدیک به تاریخ زایمان، خیلی از مامانا دنبال راهی برای شروع طبیعی انقباضات هستن، یکی از روش‌های خانگی که خیلی دربارش بحث می‌شه، رابطه جنسیه، آیا واقعاً مؤثره و آیا بی‌خطره؟

❓آیا رابطه جنسی باعث شروع زایمان می‌شه؟
✅ بله در برخی مطالعات نشان داده شده که رابطه جنسی در هفته‌های آخر بارداری (بعد از هفته ۳۷) می‌تونه شانس زایمان طبیعی رو افزایش بده، منی مرد حاوی پروستاگلاندین هست که دهانه رحم رو نرم و باز می‌کنه، ارگاسم مادر هم انقباضات خفیف ایجاد می‌کنه

❓از چه هفته‌ای اقدام کنم؟
✅ بعد از هفته ۳۷ که بارداری کامل شده و نگران زایمان زودرس نیستی با مشورت پزشک می‌تونی اقدام کنی

❓چه کسانی نباید اقدام کنند؟
❌ اون هایی که جفت سرراهی، پارگی کیسه آب، خونریزی، سابقه زایمان زودرس یا عفونت واژن دارن

❓چه فایده دیگه می‌تونه داشته باشه؟
✅ کاهش استرس، بهبود کیفیت خواب، افزایش صمیمیت با همسر

❓چه نکاتی رو رعایت کنم؟
❌ اگه بعد از رابطه خونریزی یا پارگی کیسه آب یا انقباضات شدید و منظم داشتی، سریع به بیمارستان برو

#⃣ #بارداری #زایمان

aApp