حتما حتما بعد زایمان طبیعی افتادگی رحم گشادی واژن اینا میگیریم!؟؟

۹ پاسخ

نه من هیچکدومشون رو نداشتم موارد خیلی محدود این مشکل پیش بیاد اونم اگه تعداد زایمانها بالا باشه احتمالش بیشتره

مامان من ۳تا شکم طبیعی بود، هیچ مشکلی هم نداره

نه عزیزم. اینا جزو عوارض هستن ولی خب تو عوارض قرص استامینوفن هم بخونی هزار و یک چیز هست. به این معنی نیست تو همه اونارو تجربه میکنی...

نه بابا کی میگه من که دوستم خیلی راضی بود دومیشم داره طبیعی میاره میگه تنگ تر از قبلم شده بود بعد اولی براش بخیه زده بودن

نه بابا همه چی عالی حتی بهتر از قبل

نه عزیزم
حتمی نیست
عوارض احتمالیه
بستگی به بدنتون داره و وزن جنین مثلا



من هیچکدومشون پیش نیومد
معمولا با یبار زایمان اتفاقی نمیوفته

اصلا من حتی بهتر از زمان قبل بارداریم شده بودم

برای بعضیا پیش میاد من مادرم مشکل کنترل ادرار داشت منم به همین خاطر نمیخوام طبیعی باشم

حتمی نیست
ممکنه پیش بیاد

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری