خانوما ازمایش من چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

تیروئید من ۸ بوددوماه کامل دوز ۵۰ خوردم شد ۱.۳۴
خوب شده بود
اول باید دوز پایین شروع کنی
البته دکترداخلی بهم دارو رو داد

قندتون خوبه ولی دفع گلوکز دارید،کم کاری تیرویید هم دارید

اورتون کمه، BUN هم مرتبط با همون اوره هست

قرص تیروئید میخوری

قندت خیلی خوبه خوشبحالت😭😭😭

قندتون خوبه خداروشکر، یکم کم خونی دارین با یکم عفونت

سوال های مرتبط

مامان محمد شاهان مامان محمد شاهان ۷ ماهگی
مامان مهیار و مهزیار مامان مهیار و مهزیار ۳ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ ماهگی
مامان دخترم وتو‌دلی مامان دخترم وتو‌دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یوحنا مامان یوحنا ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۰ ماهگی