خانوما اکو قلب جنینو چندهفته میرن ؟؟

۶ پاسخ

بهترین زمانش ۱۸ و ۱۹ هفته س

من یبار ۱۸ هفته رفتم یبارم گفته ۲۳هفته بیا که اونموقع دیگه کاملا رشد کرده ببینه که مشکلی نداره

برای چی براتون دکتر تجویز کرده

من 18 هفته رفتم
همزمان با آنومالی

من زمان آنومالی رفتم .ولی فکر نمیکنم هفته خاصی بخواد هر وقت دکتر بخواد مینویسه

تا 33هفته میشه رفت

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد