۴ پاسخ

نه یه مدت پسرم کم شیر می‌خورد یعنی تو خواب فقط از صبح تا ظهر یه شیشه کلن تا شب فک کنم ۳ تا
شیشه بردم دکتر هم وزنش خوب بود دارو داد برای شیرشو بهتر بخوره پدی لاکت داد بهش دادم خداروشکر الان خوبه تو بیداری میخوره

بچه ت رفلاکس گرفته ببر دکتر دارو میده نیاز به بیمارستان نیست

پسر من فقط‌تو خواب شیر میخوره چرا باید بستریش کنیم

مگ چقد کم میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی