انتظار خیلی سخته...

۵ پاسخ

۱۰ روز آخر هر ماه ۱۰ سال میگذره 🥲

وای دقیقا

وایی آره خیلی سخته مخصوصا اتاقش رو بچینی همش بری بیای بمونی توی اتاق خوابش 🤦‍♀️😶
هنوز یکمم از این راه مونده .....

اووووو خیلی سخته
تازه شما نصف بارداری تو گذروندی
من خارش سوزش هم دارم هرروزم با کلی استرس میگذره ک مبادا بچه چیزیش بشه
فکرش داغونم کرده

خیلیییییییییییییی 😁

سوال های مرتبط

مامان دختری🩷 مامان دختری🩷 ۴ ماهگی
مامان قلبم 🥰🩵 مامان قلبم 🥰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری