دقیقا منم دو روز دیگه میرم انومالی چهارشنبه🥹
میدونم انتظار سخته منم خیلی انتظار کشیدم امروز رفتم 😅ولی به این فکر کن بهترین حس دنیاست وقتی دستاشو تکون میده🥹🥹
منم هفته دیگه باید برم آنومالی 🥹🥹نمیدونم چرا نمیگذره😭🤦🏻♀️
آره والا معلوم نیست چی
من یکماه دیگ 🥴
ست هاي بیمارستانی ۷ تیکه
صد در صد پنبه
با طرح و رنگ دلبر
دخترونه و پسرونه
موجود کردیم
کافیه یه سر به کانال روبیکامون بزنی
قیمت خییییلی مناسب تر از مغازها براتون درمیاد
پول یه سه تیکه که از مغازها میخری تو کانال من ۷ تیکه بیمارستانی بخر 😍
ایدی کانال روبیکا
nini_heed1
شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
منم ۵ روز دیگه باید برم انشالله نینمون سالم و سلامت باشه 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.