دو روز دیگه تا انومالی …🤰🤏😩
خسته شدم انتظار خیلی سخته…🥲

۷ پاسخ

دقیقا منم دو روز دیگه میرم انومالی چهارشنبه🥹

می‌دونم انتظار سخته منم خیلی انتظار کشیدم امروز رفتم 😅ولی به این فکر کن بهترین حس دنیاست وقتی دستاشو تکون میده🥹🥹

منم هفته دیگه باید برم آنومالی 🥹🥹نمیدونم چرا نمیگذره😭🤦🏻‍♀️

آره والا معلوم نیست چی

من یکماه دیگ 🥴

ست هاي بیمارستانی ۷ تیکه
صد در صد پنبه
با طرح و رنگ دلبر
دخترونه و پسرونه
موجود کردیم
کافیه یه سر به کانال روبیکامون بزنی
قیمت خییییلی مناسب تر از مغازها براتون درمیاد
پول یه سه تیکه که از مغازها میخری تو کانال من ۷ تیکه بیمارستانی بخر 😍

ایدی کانال روبیکا
‏nini_heed1

شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

منم ۵ روز دیگه باید برم انشالله نینمون سالم و سلامت باشه 😍

سوال های مرتبط

مامان قلبم 🥰🩵 مامان قلبم 🥰🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی