خانوما میشه جواب nt من و بگید

تصویر
۷ پاسخ

متاسفانه ریسک داره ببرپیش دکترت واسه سلفری مینویسه انشالا اون منفیه..خیلی از بچه ها ک انتی ریسک دارن تو سلفری منفی میشه

سلام عزیزم من ان تیم زده مشکوک.فرستاد سلفری .خیلی نگرانم .میشه بگید جواب ازمایشتون چیشد ؟

سلام عزیزم جواب سلفریتون چی شد ؟ منم ازمایشم ان تیم خوب نشد منتظر جواب سلفریم ۳هفته دیگه جوابش میاد خیلی نگرانم

چندسالتونه؟؟

ریسک سندروم داون رو زده بالا برا منم همینه موقع ازمایش جراحی یا موردی داشتی گفتی بهشون ؟

عزیزم یکم ریسک داره دکتر ازت سلفری میخواد. ولی خودتو نگران نباش اصولا سلفری جوابش خوب میاد

جنسیتو گفتن؟

سوال های مرتبط

مامان عشق زندگیم مامان عشق زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اهورا مامان اهورا هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان juju مامان juju هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرتا مامان آرتا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی