ببخشید ولی تو الان مگه 12هفته نیستی پ چجوری تاریخ زایمانت برج 11زدن🙄😳اخه من برج 9و الان 9هفته ام
خوبه فقط سرويكست يكم پايينه احتمالا دكتر شياف بده بهت استراحت كن منم انتي ٣٥ يودم انومالي با استراحت شياف ٤١ شدم
انتی خوبع عزیزم باید زودمازمایشش بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.