خانوما جواب nt من چیه؟؟

تصویر
۳ پاسخ

ببخشید ولی تو الان مگه 12هفته نیستی پ چجوری تاریخ زایمانت برج 11زدن🙄😳اخه من برج 9و الان 9هفته ام

خوبه فقط سرويكست يكم پايينه احتمالا دكتر شياف بده بهت استراحت كن منم انتي ٣٥ يودم انومالي با استراحت شياف ٤١ شدم

انتی خوبع عزیزم باید زودم‌ازمایشش بدی

سوال های مرتبط

مامان ✦مهرسام✦ مامان ✦مهرسام✦ ۸ ماهگی
مامان juju مامان juju هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان جوجه جان مامان جوجه جان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی👶🏼 مامان امیرعلی👶🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسری🧿 مامان پسری🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری