دوستان چه چیزهایی برای وزن گیری جنین خوبه ؟

۵ پاسخ

سلام عزیزم ما یه گروه تلگرامی داریم برای مامان های ۳۷ هفته به بالا و بیشتر برای بعد از دنیا اومدن نینی ها که از تجربیات هم استفاده کنیم اگر مایل هستید شمارو هم عضو کنم

بستنی عالیه البته اگه قند نداری

بادوم‌واقعا تاثیر داره

ماهیچه بپزی هم خودشا بخوری هم ابشا..حلیم.شیرعسل شبابخور.

مغزیجات
حلیم
تخم مرغ
گوشت مرغ
کباب

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان جوجه هام🐣🐥🌈 مامان جوجه هام🐣🐥🌈 ۱۳ ماهگی
مامان همتا خانوم💝 مامان همتا خانوم💝 روزهای ابتدایی تولد